Video technische dag!

Nu te bekijken, de video van de technische dag!

Voorzitter

De Spartamotorclub: een prachtige club met enthousiaste leden, technische vraagbaak, en  vele activiteiten!!

Secretaris

Tinie Woning
Ik ben sinds maart 2024 secretaris maar al sinds 1995 bij deze fantastische club!

Penningmeester

Bob Dijkstra
Al ruim 20 jaar ben ik penningmeester en ledenadministrateur van deze mooie club.

Algemeen lid

René Woning
Beheerder onderdelenfonds
Organisator technische dagen en sleutelaar tijdens tourritten.

Algemeen lid

Erik van Wijk
Voor de club beheer ik de Toerkalender en hou contact met de organisatoren van de ritten.

Documentatie

Kees Ruijgh
Je kan bij mij terecht als je de leeftijd van je motor wilt weten en aan welke dealer hij is geleverd. Ook heb ik veel documentatie.

Evenementen

Peter Verkleij
Commissielid voor evenementen en beurzen.

.

Redactie clubblad

Herma en Chris van den Berg.
Voor ons beiden is dit een nieuw avontuur en we hopen op  hulp zodat het een leuk blad blijft. Foto’s en verhalen zijn dus zeer welkom.

Ontwerp clubblad

Een clubblad is belangrijk voor informatie uitwisseling tussen clubleden. De Sparta motorclub vind ik een gezellige club. Daarom verzorg ik de opmaak voor het clubblad, samen met Paul.

Website ontwerp en beheer Wim Nieuwhoff. sparta@spartamotorclub.nl